Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 hører det er faresignaler hvis man går lenge med uvi, men hva betegnes som lenge?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Aner ikke. Men jeg får akutt vondt, så jeg får time på dagen hos lege.
Miss Dynamite Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 hmm , ikke gravid, men har hatt uvi snart en måned, samt nyrebekkenbetennelse... (husker ik pillene jeg fikk) men fikk en kur på 10 dager, rett etter kom d igjen.. fått ny kur igjen, ferdig med den nå, for 3 dager siden, og søren meg begynner d igjen..Tror jeg må komme mg til legen og få noe annet, for denne fjerner TYDELIGVIS ikke alle bakteriene...hmm slitsomt og VONDT
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 tror det er slik at dersom du går lenge med uvi kan du få nyrebekken betennelse, og det skal vistnok ikke være noe godt=)
Miss Dynamite Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 det er hva jeg har, og det er syyykt vondt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå