Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 trodde vi gjor et kupp med å handle madrassen til senga på ikea,men den er jo kjempe tynn...noen som har den samme?? kostet 149 kroner..
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jepp, vi har kjøpt samme madrass tror jeg. Reagerte også på at den var veldig tynn først, men etter jeg fikk overmadrassen på (som jeg kjøpte samtidig) ble det mye bedre. Det er jo bare en liten lett kropp som skal ligge på den, så det blir jo ikke så mye trykk nedover. Madrassene som følger med barnevognenen er jo heller ikke så tykke, men de funker jo bare fint
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 lurte om jeg kansje bare hadde kjøpt overmadrassen....stemmer det at vognmadrassen er tynn den og,men bruker ikke så mangen timer i den som i senga...men den er nåkk god nåkk...med overmadrass da så jeg må kjøpe hvis det ikke er den jeg har kjøpt å trodd det var madrass....
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Vi har kjøpt madrass på ikea i dag, det er en sånn fjærmadrass med skumpolstring utenpå+et trekk i stripete blått og hvitt, den er ca 10 cm tykk. I tillegg kjøpte vi en overmadrass med samme type trekk, den er tynn og er en overmadrass (heter henholdsvis sultan drømma og sultan slumra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå