To trollunger + en spire Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Vanligvis søver sønnen vår 12 timer pr. natt, men det ser ut til at dette er for lite. Har i dag lagt han tidligere slik at han får 13 timer om natten og 2 + om dagen. Synes selv det høres unormalt mye ut. Hva med deres?
cathrine&emma Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 mi jente på 1,5 år legger seg mellom 6- og halv 7 på kvelden og våkner mellom 5 og halv 8 på morra(gir ho en flakse melk om ho våkner før 7 , så da sovner ho igjen, vi står ikke opp før kl 7) og på dagen sover ho 1 til 2 ganger men sjelden mere en max 1 time, hender noen ganger ho sover 1 og en halv time... men veldig sjeldent.. så vet ikke helt hva som er normalt eller unormalt ang soving, jeg har prøvd d meste ang soving på dagen og kvelden, men nå sover ho d ho sover.. men er stort sett blid resten av dagen.. så du må nok bare prøve deg fram.. kanskje se om d hjelper å legge han tidligere, vet ikke når du legger han, eller legge han tidliger eller seinere på dagen evt 2 soveøkter?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Han lille her er 15 mnd. Han sover 12-14 timer om natta og 2,5-3 timer på dagen. Er bare glad til at han sover minst 12 timer om natta. Noen trenger mye søvn. Broren min sov 2 lurer på dagtid til han var 3 år. Han var en skikkelig "trøtting" : )
To trollunger + en spire Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Hei igjen! Han er 20 måneder og legger seg vanligvis 19 og må opp 07.00 pga barnehage. Blir da trøtt før leggetid i barnehagen kl. 11. La han 18.15 i dag og får se om det hjelper. Sover 2-3 timer på dagen i tillegg.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Gutten min på 1,5 år sover 13-14 timer om natta. + 2-3 timer om dagen. Så for meg høres ikke det mye ut nei:) De er så aktive i den alderen, det er nok derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå