Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har plan om KS neste gang. Har hørt at det er veldig vondt å hoste en stund etterpå! Hvor lenga da? Og er det sånn for alle?
Harald Ripultfør Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Å ja det var helt forferdelig.. Kjentes ut som stingene revna hver gang jeg hosta! Og jeg hosta mye etterpå!! Men det ble bedre etter en ukes tid!
It's all about me Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det var ubehagelig, men ikke det verste.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Ja, det var kjempe vondt. Hostet en del etter ks, vet ikke hvorfor. Men det var sånn at når jeg kjente at jeg måtte hoste, så måtte jeg prøve å finne en mest mulig digg stilling å sitte/ligge i. Var vondt i et par uker her.
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 ja, og jeg også hosta en del da... aner ikke hvorfor, for pleier ikke det. Men fikk beskjed om å legge meg på siden og presse en pute el hardt mot såret, likevel kjentes det som hele såret gikk opp igjen... Urk!
Lykkeliten og jeg Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Gjorde vondt å hoste, nyse, le og pusse nesa de første dagene. Men det går seg til etter noen dager.
rødhette* Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Min opplevelse var at det var langt fra så ille som jeg hadde hatt inntrykk av. Slapp av, det går nok så bra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå