Gå til innhold

Spiser dere ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg tenker for masse. Er det f. eks salat med, så tenker jeg på om salaten er vasken. Spiser jeg landgang/bigbite med skinke, tenker jeg på om skinka er i gamleste laget.

Jeg er glad i å dra på restaurant og cafe og spise, men det er noe som demper meg litt nå. Tenker for masse etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja både jeg og sambo spiser ute med god samvittighet

hvis man skal tenke på om salaten er gammel eller gammel skinke

da tror jeg heller få la være å spise ute er nå min mening..

greit å være litt skeptisk, men ikke hele tiden.!

Skrevet

Jada,spiser ute om det høver sånn,er ikke bekymret,men jeg holder meg unna sånn dags-lang oppvarma "buffet/kantine-mat"(spiser egentlig aldri det uansett da,men..) Sjekk at det ikke lukter rart av evt. kjøtt/fugl/fisk,og at det er godt stekt,så er det ikke så mye mer du kan gjøre,ei heller bekymre deg for.

Kos deg på restaurant eller cafè,du!

Skrevet

Det kom etter at jeg fikk en depresjon for litt siden. (litt bedre nå. Bare venter på å inn til jordmor å prate) Tror ikke jeg hadde vært slik ellers. Men bare å spørre, og høre dere si slik, gjør at jeg kan tenke at det er bare noe jeg har fått for meg akkurat nå :-)

Takk for svar!

Skrevet

Jeg tror nok at retningslinjene for matlaging i norge er såpass strenge at det går bra - men hadde nok vært skeptisk i utlandet (eller på utenlandske restauranter i norge som jeg vet tidligere har vært stengt av mattilsynet).

Jeg pleier å spørre om de kan garantere at salaten er godt nok vasket, og hvorfor dette er viktig for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...