Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Heisan .... Kan noen svare meg på følgende ... Når er det lurt å begynne å bruke en sånn sak som drar ned bilbeltet slik at det ikke skader babyen ved en evt kræsj?
Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Fra 2mnd står det på min hvertfall:)
Bdancer Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg har rett og slett ikke satt meg inn i den sikkerhetsmessige teorien rundt dette - men klarer ikke skjønne at det kan hjelpe noe særlig... beltet er jo over nederste delen av magen uansett - og det må jo gi et trykk uansett om man har dette gravidebeltet eller ikke???
Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg prøvde å rykke lett i beltet, og det virker som det stammer over lårene.. Men vet ikke jeg altså
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 På min står det å to mnd:) nei man får ikke ett press mpå magen med gravid belte for det drar belte så langt ned att det er ikke i nærheten av magen lenger!! det går vel heller ut over lårene mine vist jeg kræsjer tenker jeg:)
Lisa*5november* Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Hei. Det er mange som anbefaler å bruke besafe når en er gravid. jeg er selv 26+4 dager på vei og jeg bruker det hver dag. Men jeg begynte ikke å bruke det før enn jeg var rundt 3 mnd på vei. Jeg synest det er kjempe behagelig å bruke det nå, for å slippe å ha beltet over magen. Det er anbefalt å bruke fra 2 mnd, men jeg gjorde ikke det.
Moyra Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Jeg er i uke 27 og jeg bruker besafe hver dag. Det er kjempedeilig å slippe at selen strammer over magen.. Jeg kjøpte vel mitt da jeg var rundt 15-16 uker på vei, og før det pleide jeg å ta selen rundt kneet fordi jeg syntes det var ubehagelig å ha den over magen. Husker ikke når det anbefales å begynne med det, men jeg vil da hvertfall tro fra 2-3mnd.. Absolutt å anbefale!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Takk for mange svar.. fant mitt på loftet når jeg fant frem litt gravidklær her om dagen.. men var ikke i stand til å huske når jeg begynte å bruke det sist. Føltes veldig trygt å vite at babyen er sikrere.. er 14 uker nå.. så da er det vel snart på tide å ta det med ut i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå