Havets dronning Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Nå har jeg ringt til de fleste klinikker men her oppe i nord er det ingen som vil utføre 3D UL. Vi må faktisk ned til Oslo, og det blir alvorlig dyrt for oss. Har lest om noen i Harstad men hvordan har dere greid å få 3D?????
lmny Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hei. Jeg var på UL i Harstad i forrige uke og da brukte de litt 3d,men mest vanlig UL. Fikk også et 3d blide av babissen:-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 var det på ordinær ul eller privat? di har 3d i bodø, men fullt fram til jul=/
Havets dronning Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 heia håpe de kan gjøre det samme for meg her i tromsø men det er veldig uvanlig. Du er heldig. Kanskje man får ta turen til harstad
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 3d ul i harstad brukes kun av og til på di ordinære ul'ne og ikke noe man selv kan bestemme!
petite fleur Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hei! Jeg bor også i Tromsø og ville bare ha en ekstra vanlig ul, fikk ikke det engang....Skulle tro at en såpass stor by som Tromsø hadde litt tilbud. Har hørt at de har 3d på UNN, men det er ikke sånn at du kan bestille time. Ellers har de jo i Trondheim da, men langt det også.
Krolla og Theodor Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 3D i Harstad er på sykehuset - ikke privat... dessverre. Jeg dro til Oslo forrige gang (skulle dit uansett) og fikk tatt det der. Veldig stas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå