Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 I dag ble forholdet vårt til meg og far til mine 2 barn slutt....vi har gradvis vokset så mye fra hverandre at det er umulig å komunisere uten og krangle.... men det er så trist synes jeg, for sist sommer var vi jo sååå forelska og var så klar til å prøve igjen.....så etter jeg ble gravid (noe han ønsket veldig sterkt).....var vi med hverandre mindre og mindre og vi kranglet mer og mer når vi snakket..... Vi har såret hverandre for mye og alt for masse dårlig har skjedd på de 7 årene vi har kjent hverandre at det kan ikke bare glemmes / tilgis....det er så trist synes jeg, for jeg ØNSKER å være med han, men det går ikke.....vi bare kranger Så i dag er det offentliggjordt mellom oss, det er slutt ;`((( Hilsen ei trist alene mamma for 2 ....
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Trøsteklem til deg. Ikke noe kjekt men er desverre sånn som skjer av og til.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Vondt å høre om slike ting,men det virker jo som om dere er venner og det er jo godt,da kan dere samarbeide bra om ungene. Håper dette går seg til for deg.Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Det er sant fekkmarsbaby.....var ikke et sjokk...men er jo vondt å vite at mannen du har skapt to fantstiske barn med ikke kan dele livet med dere pga alt for store komunikasjons problemer..... Var jo ikke slikt vi trodde det ville ende opp sist sommer...hater dette...trodde vi skulle klare det denne gangen...men nei, MÅ bare tydeligvis være alene.....det værste i dette er at jeg føler (uten noen bevis)...bare magefølelen sier at han har ei annen allerede.... Føler meg forlatt, sint og forrådt! :`( Hater å ha det slikt!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Nei, vi bare krangler hver gang vi ser hverandre....tom når jeg prøver å være hyggelig blir det misforstått og han eller jeg blir sint / sur og han tar alltid opp gamle krangler, blir liksom aldri ferdig.....argh... Men takk for lykke til mamma til en stor og en liten !!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Ja, dette er trist!:-( Her blei det selv slutt mellom meg og barnefar i mars. Kanskje det dere trenger er en lang og god pause...en pause fra krangling og konflikter og sånt. Hvem vet åssen ting er om noen år. Jeg sitter også igjen med maaange dårlige minner, men likevel så er det så vondt å slå opp...brukte noen måneder å komme over den værste sorgen, og det går bra nå. Blir nok aldri barnefar og meg igjen med mindre han forandrer seg litt. Stor klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Takk for klemmen Riga *Klemme tilbake* Trist du og måtte oppleve dette, er ekstra vanskelig når det er barn i bildet, man kan liksom bare ikke glemme vedkommende heller, og selv om det har vært myyyyye dritt i de årene vi har hatt sammen, har det vært små stunder der ting har vært perfekt, og da har vi klart og lage to mirakler !!! Takker han for de, men gud så surt og sitte forlatt og føle seg forrådt alene med barna etterpå og vite at han sannsynligvis bare er ute og koser seg, treffer nye damer og lever livet..... Var ikke det han sa da han trygla meg tilbake sist sommer.......da ville han gjøre ALT for meg....se hvor jeg er nå....hmmf! Men....jeg har jo fått en fantastisk baby nå......så noe godt er det jo kommet at situasjonen.... Store klemmer til alle andre i slik situasjon.....det er ikke lett, og da er det godt å vite man ikke er alene, og at smerten gir seg med tiden...! HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Dette er alltid trist, spesielt når det er barn inne i bildet. Siden du nevner at det er kommunikasjonsproblemer har dere prøvd noe form for terapi? Noen ganger gror man jo fast i dårlige vaner og ender opp med å ha de samme kranglene om og om igjen. Uansett lykke til og håper dere ihvertfall klarer å ha god dialog om barna.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Takk for alle svarene....må nok bare innse at det er slik nå og prøve å gjøre det beste ut av situasjonen.....men igjen takk for støttende ord, dere er alltid så gode HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå