Gå til innhold

Hvilken dag er det hos deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg er det torsdag. Og tv-programmet viser bare onsdagsprogrammer. Burde jeg ringe og si fra til noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er tirsdag jeg da!!!! hmm ikke CSI i dag da :(

Skrevet

hihihi.. for meg var det mandag idag.. nå er jeg usikker ..

Skrevet

trodde da det var fredag????

jeg er klar for helg i hvertfall!!!! ;o)

Skrevet

hmm.. mini tirsdag da.. for det er svi i dag !! ;) riktig nok csi new york - men csi er csi !!! dessuten har vi begynt på helgevasken da vi er opptatte resten av uka, så her er det bare å pick a day !! :D

Skrevet

følte veldig for å si god helg da jeg gikk hjem fra jobben i dag jeg....

 

ble feil det også..

Skrevet

Solskinnsdag!!

 

SOm nesten alle dager!

Skrevet

Her er det søndag eller torsdag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...