Gå til innhold

dere som veier mellom 60 og 65 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva og hvor mye spiser dere? har holdt meg med et nødskrik innenfor den rammen det siste år, men vekta går sakte oppover, veier nå 64. vil ikk legge på meg!!!! føler jeg ikke kan spise noenting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel ikke noe med hva man spiser?

Jeg veier 61 kg for øyeblikket og er 175 høy. Jeg har en tynn benbyggning og ikke anlegg for å legge på meg. Jeg er en av de som skulle ønsket at jeg veide litt mer slik at jeg ikke så ut som en tlf.stolpe.

Det har vel mere med hvordan benbyggning man har, gener, trening og kosthold....

Skrevet

samme her.... er litt fortvila og skal komme meg på elixia når påsan begynner i bhg imorgen :) jobber 50% så da har jeg tid til å få dratt og trent de dagene jeg har fri! så nå skal jeg være flink å benytte meg av det og ikke spise godis, pottis, drikke brus osv.

Skrevet

jeg har klart å karre meg opp til 60 kg i sommer.. Det er ikke gøy og veie så lite. Jeg er 178 cm, så du kan jo tenke deg!

Målet er nærmere 70 kg, så jammen er det forskjell på hva man vil :-) Jeg har lagt på meg 4 kg i sommer. Men grunnen til at jeg er så tynn er høy forbrenning og MYE gåing. Tror det er saken- gå masse hele tiden! Jeg gjør det litt ufrivellig.

Skrevet

bokormen...

Jeg har gått på pulver for å legge på meg. Funket veldig greit, men man må trene litt ved siden av.

Skrevet

har noen prøvd den coffe slender da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...