Gå til innhold

Lei igjen... grrrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM 4. aug. Kjenner at tanta kommer, tok test i dag... negativ seffers... Bare å belage seg på å gå inn i 8 pp...... tror jeg skal bestille en gy.time, å sjekke om alt er som det skal være der "oppi"..... Har hatt rare sykluser etter at jeg slutta på pillen... alt fra 24 til 37 dager... (de første 3 var normale på 28)tidligere uten pillen har den alltid kommet på dag 28-29... pføy!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg har også IKM 4 aug og testet neg i dag=( Tror ikke vi skal gi opp håpet så fort!!! Det er jo fortsatt tidlig å teste seg og mange her inne har ikke testet positivt før 1 til 2 dager før, og noen ikke før dagen etter IKm og da har de testet neg før det. HOLD MOTET OPPE OG TEST IGJEN OM DAGER, LYKKETIL!!!!!

Skrevet

Takk for peptalken :0) ja vi får holde motet oppe, krysser fingrene for deg... Lykke til

Skrevet

Hei! Skjønner veldig godt hvordan du har det -. er så drit lei selv. Kjenner at mensen kommer nå - ikm den 3. Skal også bestille time hos gyn nå, greit å vite om det er noe galt. Synes alle rundt meg blir gravide for tiden, er selvfølgelig glad på deres vegne, men synes det begynner å bli min tur snart..=) Og din! Ønsker deg masse lykke til! Nå skal jeg på kafe med min gravide venninne=)

Skrevet

Huff ja det tar litt på når du har venninner som blir gravide. Bestevenninna mi er nå på tur med nr.4.(vi som edatil hadde planer å få barn samtidig, en pakt vi laget i tenårene.. og jeg har ennå ikke fått første, hihihi)... jeg vil ååååååååå.... jeg skal krysse alt forutenom bena, tjihi for deg. Måtte spiren komme..... lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...