Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Må bare spørre jeg... Har egentlig ikke vært så opptatt av dette, jeg mener at så lenge han klarer bruke den, er det det viktigste... Men er likevel litt nysjerrig på hva dere andre tenker om det....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ja, greit at det er en viss størrelse på den. Hvis den er liten, er det bedre med kort og tjukk enn lang og tynn da
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 føler jeg har vært borti omtrent de fleste varienter, både fra knøttliten til langt større enn gjennomsnittet. Bitteliten gjør ingenting for meg iallfall... Men midt i mellom er helt knall veldig fornøyd med den penisen jeg har tilgang til i øyeblikket ialfall og den er vel gjennomsnittlig, men gjør en knalljobb!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hehe.. mener det ikke er størrelsen som betyr noe men at "eieren" kan bruke den.... men samtidig - sambo har vel en litt større enn gjennomsnittet, etter andre jeg har prøvd hvertfall... Og det er nok utvilosomt den beste jeg kan få... det har nok mer å si at han og jeg passer sammen - men har hatt sex med andre med mindre etter at jeg og han hadde sex første gang - og må nok innrømme at jeg merka godt forskjellen.. men har aldri egentlig brydd meg om det...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Trenger ikke være lengre enn gjennomsnittet, men liker tykke peniser. Mannen min har både lang og veldig tykk penis, kunne godt kuttet litt på lengden, lett for at han støter borti livmormunnen, og det kan gjøre veldig vondt. Men glad for tykkelsen, selv om det var stress å finne kondomer da vi først ble sammen. Fikk ikke vanlige kondomer over penishodet, en gang, og siden jeg nektet å ha sex uten kondom før vi begge hadde testet oss, måtte vi vente en stund med sex.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Selvfølgelig. Noe annet ville vært en løgn. Var med en som hadde penis på størrelse med en lillefinger. Kjente jo ingenting.Det var før jeg fikk barn og da var jeg trang og hadde sterke muskler i vagina. Utrolig frustrerende. Men må ikke være diger, men gjennomsnittlig må den være.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 he, om jeg ikke hadde kjent at penisen var inne i meg, så JA!! men så lenge jeg kjenner den godt, og han kan resten, så NEI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå