Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har vært single i et halvt år... har selvfølgelig hatt sex etter at jeg flytta fra x'en... men nå begynner det å bli lenge siden.... Uff... Veit ikke akkurat om jeg gidder plukke meg en fyr på byen.. men må innrømme at jeg begynner å bli passe desperat.... hehe..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Heisann Kan det friste å være med meg og dama? Vi har lyst på en extra jente i sengen... Du skal få masse oppmerksomhet fra dama og meg
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Ærlig talt!!! For et svar... Jeg ønsker for all del ingen trekant... Som jeg skrev over her... jeg trenger en mann!!!! Ikke et par...!! HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 haha-har ikke hatt sex på 1,5 år jeg,ikke siden jeg ble gravid..Jeg trenger sex før deg!!!!!Men,hvis vi vil da,så er det jo ganske lett å finne seg en på byen...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 det går jo faktisk an det ja...men,det er liksom ikke noe for meg..Og første gang etter så lang tid+etter en fødsel bør være med en jeg kjenner godt og er trygg på...Eller?!hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå