Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Her sitter jeg og har ikke vært single lenge... men savner likevel en mann...! Savner en å dele gleder og sorger med... en armkrok og krype inn i og noen og ligge tett inntil om natta... men vet ikke om jeg vil ha et forhold.,... Hmm... tror jeg heller vil ha en som jeg kan møte når jeg har barnefri, en jeg kan nusse litt på og en jeg kan finne på ting med... Hmm... dette er ikke lett... Måtte bare få ut litt her...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 jeg savner og noen !!! har vært singel i 4 og 1/2 år.. hatt to små forhold i etterkant, men det var ikke noe seriøst.. har også rundet 30 så nå vil jeg finne drømme mannen!! jeg har og innsett at han ikke detter ned på døra mi hihi.. så nå når høsten kommer og jeg skal på skole og i jobb håper jeg han dukker opp :) lykke til alle dere som leter etter den rette )
tonebf Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 ja jeg og savner en... nettopp kommet ut av et forhold for ca en mnd siden...trist men han var ikke noe og samle på for en som har barn og ta ansvar for! men savner det og ha en og prate med om kvelden når man har lagt seg, eller en og spise middag med.... høre hvordan dagen har vært osv fra et voksent ståsted... mini skravler myyyyye han men blir ikke det samme heller! men det er vel ment en for oss alle???? håper ihvertfall det... lykke til alle sammen =)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 jeg savner noen også..dele livet og alt med. skal ikke være lett å finne noen.
Mamma til tre :o) Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Savner barnefaren jeg..... men han savner ikke meg..... synd.... snufs......
@--->---- Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 "Godt" å høre at det er flere enn meg som har det slik. er nylig blitt singel, men savner å ha noen å dele "alt" med... uff ;-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå