Gå til innhold

Noen andre som har det som meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 16+4 med nr 2..Viser så og si ikke mage i det hele tatt, kjenner lite eller ingenting liv og føler meg ikke gravid i det hele tatt..er øm i puppene og veldig trett siden jeg jobber mye, men trett ville jeg vært uansett pga jobbingen. Skal på ul om litt under 2 uker og er så redd for at det er dødt eller sykt..har gledet meg helt til for en uke siden da begynte bekymringene. Hørte hjertelyd for 3 uker siden, tror jeg kjente litt liv rundt den tiden, men nå er det ingenting..Noen andre som ikke kjenner liv i uke 17 med nr 2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...