Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Er 16+4 med nr 2..Viser så og si ikke mage i det hele tatt, kjenner lite eller ingenting liv og føler meg ikke gravid i det hele tatt..er øm i puppene og veldig trett siden jeg jobber mye, men trett ville jeg vært uansett pga jobbingen. Skal på ul om litt under 2 uker og er så redd for at det er dødt eller sykt..har gledet meg helt til for en uke siden da begynte bekymringene. Hørte hjertelyd for 3 uker siden, tror jeg kjente litt liv rundt den tiden, men nå er det ingenting..Noen andre som ikke kjenner liv i uke 17 med nr 2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå