Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 De fleste her inne er så opptatt med hvor mye de legger på seg i uke det og det? Hvorfor i all verden vil dere at lege/jordmor skal sjekke dere for modning? Hjelper det dere på noen måte? Skulle tro en merket selv at en var litt mer ”åpen” der nede. Å, til slutt. Hvorfor spør så mangen her inne OM: jeg har løs mage, er det et tegn på at fødselen er i gang? Hvordan i all verden skal vi her inne hvite det? Ikke meningen å glefse her inne, men jeg lurer veldig på hvorfor!
lamsen&lillevenn;) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 fordi dette er et diskusjonsforum hvor vi kan lufte alle tanker og meninger med andre gravide... hadde det ikke vært noe spørsmål blandt oss så hadde det ikke vært noe vits med noe side..ergo du hadde ikke hatt noe grunn til å lure....
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg syns det er flott at alle kan spørre om akkurat det de lurer på, og at ingenting er for dumt eller teit. Det er derfor det finnes en slik side. Vi lurer alle på foskjellige ting, det er kanskje noe du lurer på som jeg ikke forstår hvorfor du spørr om. ;-) Vi har også ulike erfaringer og det kan hjelpe om andre kanskje har opplevd det man selv går gjennom og kan gi et svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå