Gå til innhold

bryllup og kjole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter. noen som har noen tips til hvor jeg kan finne en fin kjole til å ha i bryllup? broren til sambo hifter seg 1sept, og da er jeg i uke 27.har prøvd å titte litt rundt men er så vanskelig. får jo liksom ikke prøvd den enda heller. må jo vente til rett før bryllupet så jeg er sikker på at den passer.. hehe. så hvis noe har noen tips så skrik ut a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. henger meg på denne jeg også .ska i barndåp 2.sept, og har ingenting å ha på meg:s

Skrevet

må også melde meg inn i klubben! skal i både barnedåp og bryllupsfest i september jeg.. da er jeg 32 og 35 uker på vei.. må visst finne på noe lurt, kommer dere på noe før meg, så skrik ut;o)

Skrevet

Prøv å finne en kjole som har "belte" rett under puppene, med litt vidde under. Puppene endrer seg vel ikke så mye på den tiden. Kan evt prøve den med bh med innlegg, og har puppene vokst, går det an å ta ut innleggene. Er kjolen vid under "beltet" eller linningen eller hva man skal kalle det, er det jo plass til magen uansett... Bare pass på at den ikke blir for kort... Symaskin og noe fint stoff er og en mulighet... Mange fine mønster f eks på stoff og stil.

Skrevet

Jeg kjøpte min på www.drommekjoler.com og er bare sååååå fornøyd altså.Verd en titt jaffal;)

Skrevet

Jeg skal og i bryllup 1 sept og vil da være 30 uker omtrent.... Jeg har faktisk sette endel fine kjoler på B-young, Vero Moda osv, blir ikke sånn råflotte Cocktailkjoler, men helt fine. Har ikke prøvd da så vet jo ikke hvordan de vil sitte, men jeg venter også til uka før med å kjøpe.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

hei

Jeg var å kjøpte meg en kjole på hennes. Svart babydoll med tyll.. og stropper?? tror jeg det kalles. den var ganske stam rundt brystene så jeg måtte opp i 42... er normalt 34/36. men det er godt plass til magen. Helt grei kjole som kan pyntes opp og ned.. og den kostet ikke mer en 249 kr.. har allerede brukt nok penger på mamma klær.. håper jeg klarer å skvise meg inn i den på julaften og..

lykke til

Skrevet

jeg skal selv i bryllup om 2 uker og trodde det ville bli vanskelig å finne kjole som passer, MEN!!

Alle kjoler nå har jo A-fasong, det vil si at det er utrolig mye å velge i mellom!:)

Nesten litt babydoll aktige kjoler. Gå å se i butikkene, så finner dere garantert noe som passer. :)

Tips: Gina Tricot, Zara, H&M, Oasis, ! Masse fine kjoler som ikke koster skjorta!

Lykke til!

Skrevet

Eg gjekk på en mamma butikk i byen sa eg skal i to bryllup, 11 og 18 aug. Ho fant fremmasse fine someg prøvde alle var til å vokse i ikkje avskrekkende pris og noen av dei var og ammekjoler men allikevell mamma kjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...