Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Lurer på om dere har "problemer" med å få deres baby til å sovne inn. Vår gutt er 3 mnd og hver gang han skal sove (både på dagtid og særlig på kvelden), må vi hjelpe han til å sovne. Enten må vi trille han i søvn eller vogge han i søvn (ofte holder vi på i 30 min hver gang). Er dette vanlig???
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 jenta mi er 3mnd og bruker over en time for at hun skal sovne, hun sovner til slutt på puppen...
Søtnosmamma Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Tulla mi på 3 måneder trenger som regel hjelp og. Vi triller, bærer i sjal eller "pupper". Av og til klarer hun å sovne alene i senga, men som regel hyler hun hysterisk til hun blir tatt opp. Om noen har noen gode tips mottas de med takk.
MissUnderCover Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg vil og ha tips, snuppa mi må puppes eller vugges i søvn stort sett... hun er to mndr
Turid Laila Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Har ikke noen tips, for min gutt sovner av seg selv stort sett... Innimellom sovner han vet puppen, men han våkner igjen når han skal rape. Går ikke lang tid før han sovner da. Litt sutring før han sovner, men det var vi funnet ut er normalt og tar han ikke opp. Gir han bare smokken så gir han seg. Lar han aldri hylgine/grine da. Men litt småsutring er helt normalt før han sovner her i huset i hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Dette går seg nok til. Jeg hjelper enda jenta mi på 10 mnd innimellom, men det skal veldig lite til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå