Gå til innhold

Endelig har jeg Stieg Larson i bokhylla :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter den inspirerende tråden her i går, løp jeg i dag tidlig til bokhandleren for å kjøpe bøkene. De hadde bok nr 2. Den første var utsolgt fra leverenadør. Den siste utgis i november på norsk, så da venter jeg på den. Skal jeg lese svensk blir det vel bare surr i huet. Men fant pocketutgaven av første boka på Ultra så da får jeg nøye meg med den så lenge. Har bestilt den første og siste boka via bokklubben da, så jeg får dem omsider :o) Gleder meg til å kaste meg over disse bøkene, fikk skikkelige høye forventninger i går altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du må aller helst lese bok nr.1, ellers skjønner du ikke sammenhengen i nr. 2. Det er nemlig en serie på tre bøker, og de henger sammen med forhistorier og det hele. Jeg har også bestilt nr.3 fra bokklubben og må vente til november :-((

Skrevet

Jeg har kjøpt enern også, men i pocket (var det eneste de hadde). Begynner så klart på den ;o) Har også bestilt 3ern fra bokklubben og enern i vanlig bokform. Jeg gleder meg til å ta fatt på disse bøkene etter å ha hørt så mye positivt.

Skrevet

Nåååååååååååååååååååå er jeg spent, hvilken side er du på?!

=)

Skrevet

Hvilke bøker er dette??? Ble nysgjerrig jeg nå! Er en skikkelig lesehest!

Skrevet

Har ikke begynt enda.... :( Reiser til Spania i morgen og prøver å beherske meg til jeg kommer på flyet i allefall...hehe...Og så har jeg noen kapitler igjen av den boken jeg holder på med. Den skal jeg bli ferdig med i kveld tenkte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...