Lille Filur Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg er litt skeptisk til å sende inn via nett fordi jeg liker ikke at de skal ha tilgang til mine bilder. Det er kanskje sånn når man leverer en CD i fotobutikken også? Eller lagres det ikke noe sted da?
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Blant de beste. Også blant de dyreste. De har neppe lov å lagre bildene dine.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 NEI, de er langt ifra bra. søk på fotoknudsen i forumet her så kommer det nok opp en tråd.. Jeg fikk inkasso krav fra dem uten at jeg hadde motatt regning eller purringer først, de mente de hadde sendt både regning + to purringer, og damen jeg snakket med var direkte frekk! Sa at de ikke tapte noe på at jeg ikke ville handle hos dem lenger.
Lille Filur Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 0,99 pr bilde, er det dyrt? Jeg har ikke peiling... Næh! Så frekt sagt! Men får håpe at jeg ikke kommer over henne i så fall.. Men det viktigste er at bildene er av god kvalitet og så kommer kundeservice i andre rekke...;o)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Vil isåfal råde deg til å gå i butikken, har snakket med flere som hadde opplevd samme greia som meg :-S pluss folk som ikke hadde fått julekortene de bestilte før i februar o.l. Bestemte meg for å aldri legge igjen penger hos fotoknudsen igjen.. Er ikke noe morro å få inkassokrav synes jeg, heller ikke å måtte betale nesten dobbelt av det du egentlig skulle pga noen andres feil...
mamma&piratene Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg syns at www.fotolabo.no er bra og www.nfoto.no ! Billig og veldig kort leveringstid.
MammaiLarvik Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Jeg er kjempefornøyd med FotoKnudsen =) Har sendt inn på nettet mange ganger, ikke noe tull med å få bildene eller med betaling.
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Kommer an på hva man skal bruke dem til. Bilder fremkalt av fotolabo er helt ok; fotobøkene deres holder derimot skrekkelig lav kvalitet sammenlignet med f.eks FotoKnudsens. JapanPhoto er nok dog min personlige favoritt.
Lille Filur Skrevet 1. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2007 Får vel ta noen bilder den første gangen og se på kvaliteten. Bestilte fra eurofoto eller noe sånt og de var ikke noe bra i det hele tatt! uff for en kvalitet..
Milletrille Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Kvaliteten på bildene er i hvertfall veldig bra hos Fotoknudsen, og ofte kjapp levering. Men jeg kløner en del hvis jeg skal bestille flere ting, forstørrelser etc. Plutselig er ikke de bildene jeg har hentet frem der lenger etc etc... men mulig det bare er jeg som kløner :-/ Ikke prøvd noen andre jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå