Gå til innhold

Treff for modne mammaer i Oslo & omegn - 15 august!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Takk for et kjempekoselig treff på Mecca i dag!! Det var koselig å se dere alle igjen og ikke minst få hilset på alle de nydelige nurkene som har kommet til verden siden sist!! Vi er en nyyyydelig gjeng!! :-)

Da setter jeg opp nytt treff - onsdag 15 august kl 12 på Politikeren som ligger på Youngstorget.Vi kan se an været og eventuelt flytte treffet til et annet sted om ønskelig.

Håper å se mange av dere igjen om 2 uker.

Jeg og Mathias er med!!

Setter opp liste så det er bare å slenge seg på:

Lilleprins og mamma

Ha det fint til vi sees igjen!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hva med å møtes på Ekeberg sletta, ved stallen, kjempe fint for de med større unger, lam, hester, gjess og mange lekeapparater ;-) Fin kaffeteria hvor du får kjøpt det meste. Jr er helt umulig å ha med på cafè for tiden, ikke vil han sitte i vogna og ikke vil han sitte i babystol. Vi får se hvordan været blir ;-) Gode parkeringsmuligheter for de som kommer utenfra Oslo som meg he he... ;-)))

Skrevet

Hei!

Jeg skriver under på alt Lilleprins og mamma har skrevet ;-)!

Det var veldig hyggelig å treffes igjen, nå med alle barna ute av magene. Eller som det ble sagt: uten mager.. vel.. :-D

Jeg og Åsmund er i hvertfall med på neste treff!

Lista blir da:

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

Skrevet

Hei!

Lille M og jeg er også med! Ekeberg er et godt alternativ, hvis fint vær. Da slipper vi også å bestille bord, trenger ikke å tenke på plassmangel for vogner og viltre krabater :-)

Vi kan se an hva som passer best for flertallet. Jeg kjører uansett bil, og på Ekeberg er det gratis parkering! Hater å betale for å parkere (synes det er blitt ualminnelig dyrt), samt at jeg fikk p-bot på et av de tidligere treffene :-( Er vel greit å komme seg dit med offentlig transport også (tar ikke det så mye selv...)?

Lista blir da:

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

coscos

Skrevet

Hei alle sammen:)

Takk for sist. Det var kjempekoselig. Tiden fløy av sted. Julie og jeg blir med neste gang,og jeg stemmer for Lilleprins og mamma sitt forslag (eller Mecca), der var det virkelig et eldorado for oss med babyer. Gleder meg til å treffe dere neste gang. Jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med dere:)

Skrevet

Hei,

det var et veldig koselig treff! Treffene våre blir lengre og lengre. Er også veldig glad for at jeg traff på dere.

Vi blir med uansett hvor. Jeg kjenner ikke Politikeren og forholdene rundt, men på Mecca synes jeg det var bra.

Ekeberg-alternativet var heller ikke dumt og gratis parkering frister :-)

Men jeg har ingen sterke meninger om stedet, så lenge vi kan sitte et sted som er greit å nå for alle med alle våre babyer og vogner og spise mat til ok priser.

Den oppramsingen luker jo ut en del alternativer med en gang, men vi har vel fortsatt nok av muligheter :-)

Skrevet

Takk for sist, ja!

Er så glad for at jeg tok mot til meg og stilte opp på det første treffet vi hadde i januar - det var starten på en rekke hyggelige treff, og åpnet for muligheten til å bli kjent med mange koselige jenter (vi er vel jenter selv om vi har levd litt?)

Vi reiser på tur til Lillesand denne uken, 4-åringen skal ned og besøke Kaptein Sabeltann og de tre røverne i Kardemommeby. Kanskje skal hun gi bort smokkene sine til Kaptein Sabeltann også - hun har ikke helt bestemt seg enda..... Mamma og pappa oppmuntrer som best de kan...: )

Er usikker på om vi er tilbake til onsdag 15., så jeg må sette meg selv opp med ?, men om været er som det ellers har vært i sommer, kan vi like gjerne kjøre hjem igjen tirsdag som onsdag. Er det strålende sol og endelig sommer, blir vi nok der litt lenger.

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

coscos

Mirte

Lunas gutt f:11.06.07

Maggi?

Kos dere til vi ses neste gang: )

Skrevet

dytter.... :-)

Skrevet

Takk for sist. Lillesøster og jeg blir med på neste treff den 15. august uansett hvor det blir. Listen blir da:

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

coscos

Mirte

Maggi?

Lima

Ser frem til å møte dere igjen.

Skrevet

Hei,

Alltid hyggelig på treffene våre, og jeg og Harald vil gjerne være med neste gang også!

En av oss pleier ta ansvaret for å kalle inn til neste samling,og da er det veldig greit at vedkommende bestemmer sted. Så slipper vi uendelig diskusjon her inne ;- ). Politiker'n er flott i fint vær : - )))

Gleder oss!

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

coscos

Mirte

Maggi?

Lima

Cathrine

Skrevet

Hei igjen jenter :)

Da har vi endelig kommet oss hit også..

Vi blir gjerne med på treff neste uker vi :)

Så listen er da:

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

coscos

Mirte

Maggi?

Lima

Cathrine

Ma-i

Skrevet

Takk for hyggelig møte sist. Vi blir også med til neste gang!

Så listen er da:

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

coscos

Mirte

Maggi?

Lima

Cathrine

Ma-i

Berlin

Skrevet

Hei jenter

Håper dere har hatt en god sommer. Kristian har stukket seg og lagt på seg masse i sommer, er nok sjølufta på Nord-Vestlandet som har gjort ham godt. Vi var der og arrangerte barnedåp for Kristian. Han oppførte seg 100% eksemplarisk og gråt ikke en tåre:-) Vi skal på tremåneders kontroll den 14.8, men jeg håper Kristian ikke vil reagere på vaksinene så vi kan komme den 15.

Stemmer for Youngtorget, kan ha problemer med å komme om det blir Ekeberg, men vil prøve. Jeg har besøk av en venninne fra Tyskland så vil ta med henne også. Vi gleder oss til å se dere og ikke minst de nye babyene som er kommet siden sist!

Listen blir da:

Lilleprins og mamma

Enestående

megogjr?

coscos

Mirte

Maggi?

Lima

Cathrine

Ma-i

Berlin

wonderboy og mamma + venninne fra Tyskland

Skrevet

Hei alle sammen!!

Så koslig å se at så mange kommer nå på onsdag.

Forslår at vi lar Politikeren være stede inntil videre. Skulle været bli veldig dårlig så får vi vurdere andre alternativer fort. Forslag taes da i mot med takk. Et sted vi eventuelt kan dra er i kjelleren på Paleet - Carl Johan. Der er det stor og god plass - og ikke minst lite mennesker.

:-)

Skrevet

Hei! Lille M og jeg må dessverre melde avbud. Det har blitt litt for mye i det siste, så tror vi trenger en dag hjemme til å slappe av. Vi satser på å stille på neste treff i stedet. Kos dere!

Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg og Harald koser oss hos bestemor i Hallingdal, og har bestemt oss for å bli et par dager ekstra. Derfor melder vi avbud den 15. og gleder oss til neste treff!

Skrevet

Hei alle sammen!!

Da sees vi på Politikeren på Youngstorget i morgen kl 12! Jeg og Mathias gleder oss.

Cathrine og Coscos - ser dere på neste treff.

Listen over de som kommer i morgen blir da:

Lilleprins og mamma

Enestående

Mirte

Maggi?

Lima

Ma-i

Berlin

wonderboy og mamma + venninne fra Tyskland

Skrevet

Kos dere på treff med småttisene deres!

Vi andre stakkarer må på jobb *sukk*

Skrevet

Hei Lilleprins og mamma og alle dere andre!

Jeg har besøk av søsteren min, og hun drar i løpet av morgendagen. Er litt usikker på når. Blir litt vanskelig å få til treff for min del da.. Jeg møter på neste treff!

Kos dere masse!

Jeg har forresten funnet sted som tar mange barnevogner inne :-) Blir bra det til høsten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...