Lillegullet130707 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har store sår på brystvortene pga feil ammeteknikk og fikk i dag vite at jeg har fått gule staff. i såret... Har endret ammeteknikk og føler det går bedre nå, men er det noen som vet hvor lang tid det tar før antibiotikaen virker slik at sårene gror? Har hatt åpne kjøttsår i 14 dager nå....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Prøv å spør inne på ammedebatten. Der er det ofte noen som har god peiling på slikt.
Mikaelle7 Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Har vært gjennom nøyaktig det samme. Mine sår begynte først å gro da jeg endret hele ammestillingen. Fikk best til å amme liggende, men fikk det geniale tipset å snu babyen 180 grader i senga når jeg ammet, altså hennes føtter ved hodeenden av sengen. Ammet sånn konsekvent, og da begynte sårene å gro ganske raskt. Halvannen uke etter var de grodd. Var helt nødvendig å endre stillingen så radikalt for å ikke få noen belastning i det hele tatt der det var sår. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå