Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om jeg er en smule touchy.. har en vennine som fikk bebis i april. de har lagd en hjemme side til snuppa og lagt ut bilder av snuppa med venner og familie. men vi er ikke med! vet at det er tatt bilder av oss med snuppa.. så er jeg sær som blir lei meg for at vi ikke er med?

er ikke noe glad i å være med på bilder så sånn sett er det greit, men føler at vi er litt glemt.. anser henne for å ha vært en av mine nærmeste og hun har lånt utstyr og klær etter croft og jeg synes det bare er hyggelig å låne bort, men lurer nå på om jeg ikke gidder å låne bort mere, føler meg litt forbi gått... men ting endret seg kanskje endel for noen når man blir mor ..

uff.. føler meg smålig nå.. og hvor ofte ser dere nære venniner som akkurat har fått bebis? har sett henne 5-6 ganger siden april...før møttes vi nok en gang i uka eller mer..

hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt over engang...

Skrevet

Ja, det er litt voldsomt å ta seg nær av.

Forøvrig hadde jeg blitt fly forbanna om det var omvendt; at noen la ut bilder av meg og familien på nett uten vår eksplisitte tillatelse.

Skrevet

Synes ikke det er sært om det er en du anser som en av de nærmeste vennene dine! Er lov å bli litt lei seg!

Er jo alltid hyggelig å bli husket på, og desto kjedeligere å bli "glemt", men kan det ikke tenkes at hun ikke er ferdig feks da?

Ikke legg så mye i det du!

Skrevet

har vel ikke direkte tatt meg nær av det.. men la bare merke til det.. og de har spurt om å legge ut bilde av oss, så det er greit. det er en privat side.

men, men skal slutte å tenke på det og ikke være så sær ;)

Skrevet

hun legger inn bilder fortløpende.. men, men samme kan det være :)

og ja det er min nærmeste vennine, var ivertfall, vi har glidd litt fra hverandre nå. men det ordner seg sikkert det og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...