LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Grrr....Guttongen har begynnt å si "hæ?" uansett hva jeg sier. Det værste er ikke at han "ikke hører", men jeg kan be han om å "ta hit solbrillene", så gir ham dem til meg, mens han sier "hæ?".... Hehe...vimsete? Neiiida...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 hihi. snuppa mi sier nei til alt om dagen, tom til ting hun vil
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det har jeg vært borti på barnehageunger flere ganger. To og et halvt til treårsalderen der. Gikk over på noen uker. =)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Min gutt hadde en sånn periode for noen mnd siden. Da var han 2,5 år. Litt irriterende i lengden ;-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Han er nok litt eldre, tror det er noe "mote-greier", alle ungene her sier "hæ?" før man får respons på det man spør om. Men fyttikatta så irriterende, føles jo som å snakke til en vegg... Huhu...blir vel bra når han blir tenåring vil jeg tro, not! ;-D
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Frøkna her sa det også en lang periode... da hun var 9/10 mnd. hehe Så på oss med spørsmålstegn i begge øya og sa hæ? hver gang vi prøvde å si noe til henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå