Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 1. Hvor i magen sparker det? Hos meg er det for det meste langt nede. 2. Når er babyen mest aktiv ? Her sparkes det mest om kvelden. 3. Kan dere kjenne det utenpå magen, dvs når dere holder en hånd på magen? 4. Kjenner dere spark/bevegelse hver dag? Synes bare det hadde vært morsomt å se hvordan andre som har kommer like langt kjenner spark/bevegelse :-)
*snart mamma til 2* Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Sparkene kjennesfor det meste litt under navlen og på sidene, noen ganger sparker han med langt nede i magen men ikke så ofte. Synes han er aktiv hele dagen, kan våkne om natta av at han sparker. kjenner det uten på magen, men ikke alle sparkene. Kjenner beveglse/spark hver dag=) Er i uke 20 jeg da!
veslamøy Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Er i 24+1 jeg da.. Og kjenner nå spark over hele magen, kan tydelig se det utapå magen også, samt at vi kjenner det når vi holder en hånd der. Babyen er er kanskje mest aktiv på kveldene, men det varierer. Kjenner stort sett noe hver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå