Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har vært på litt roting med en kar på 24, jeg er 28. Virka voksen, veldig trivelig, ansvarlig, fast jobb og bil osv. Og ganske "værpesjuk" slik som jeg opplevde han, uten at jeg på noen måte var klar for noen ny verping med han. Meeen så ble det noe kluss der i gården, kutta han gradvis ut, ikke for noe annen grunn enn at x'n min (ikke BF) var litt savna, og han savna meg og. :-) Men det er en annen historie. Så i dag finner jeg ut at han 24åringen har fått seg dame. Kremt...dame og dame...hun er 15!!!!! Ehh....sier det mest om han, meg, eller henne??? Hoho, om jeg er like spretten som en fjortiss takker jeg for komplimanget da! Erre mulig....?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Alder har ingenting å si egentlig. Men jeg skjønner ikke at han vil være sammen med en som er mindreårig og ikke "lovlig". Men selv har jeg vært sammen med både en som er 12 år eldre og en som er 10 år yngre enn meg. Alder er bare et tall.
tonebf Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 ja er som du sier over her anonym at alder er bare et tall men greit og være lovlig ihvertfall.... men kan jo hende hun er en veldig voksen 15åring men ta det som et komplemang u =)) ville jeg gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå