Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Datteren min fikk et smykke med noen stener i til dåpen forrige helg. På byttekortet står det: gullkjede med dia.anh. Betyr det virkelig at de stenen er diamanter eller står dia. stå for noe annet?
VinterSol+2 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 mener det betyr diamantanheng ja! er forskjell på diamanter da. noen er "bedre kvalitet" enn andre og dermed forskjellig prisklasse.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 ja, det er jo klart.. også synes jeg det er rart at det ikke står noe sted hvor mange karat (vet ikke om det er slik det skrives) det er hvis det er diamanter.. er ikke det vanlig?
selfangerkjerringa Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 det kan ikke være "div.anh" det står?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 tror ikke det.a'en er lukket på toppen...... men kan jo hende det er skrevet KJEMPEfort....
Nr-3-i-Magen Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk en diamant av samboeren min, og det står ikke hvor mange karat den er på heller... men det er en diamant :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå