Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Det var akkurat noen her og kjøpte Baby Björnen. Tydeligvis noen som synes den er kjempefin. Hehe
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hehehe neeei? da skal jeg søren meg legge ut min også
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Tok bare 250 kroner jeg da, du kan sikkert ta mer enn det. Så deilig å være kvitt den. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå