Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 er Lei mase fra kjæresten min sin eks. hun vil ha han tilbake og hun skjuler det ikke, verken for han eller meg! han sier klart i fra at han ikke er interessert, men alikevel vil han være venner med a. eller han vil ikke være uvenner i alle fall, selv om han sier at han synes dama er skutt i huet. det jeg ikke skjønner, er hvorfor han ikke kan være uvenn med ei han uansett ikke bryr seg om? hvorfor kan han ikke bare be henne reise til helvette? han trenger i alle fall ikke ha kontakt med henne... jeg har aldri sagt noe til han om hva jeg synes, fordi jeg synes han selv skal få styre hvem han prater med.. dessuten har jo jeg kontakt med flere av mine ekser! hva synes dere? burde jeg snakke med han? jeg kjenner faktisk at jeg blir sjalu..
Anne-B. Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Om han absolutt vil ha kontakt med en eks som ikke legger skjul på at hun vil ha ham tilbake, så syns jeg det er litt rart. Ikke at han nødvendigvis vil ha henne han og, selv om han sier han ikke vil, men kanskje han er blitt litt avhengig av oppmerksomheten fra henne? Det er smigrende å høre fra noen at de syns du er søt osv, men det trenger ikke nødvendigvis bety at man vil noe med denne vedkommende av den grunn. Når hun holder på slik, så er det dårlig gjort av ham å opprettholde kontakten, hvem vet, kanskje han gir henne falske forhåpninger? I alle fall er det respektløst overfor deg. Jeg hadde blitt ganske irritert og kanskje litt såra om det var min samboer som ikke klarte å bryte kontakt med en angrende eks, selv om jeg hadde stolt på ham, så hadde jeg nok følt at han hadde krenket forholdet. Syns han må sette ned foten og si at nok er nok, det blir ikke dem, og det er nyttesløst av henne å prøve. Samtidig, noe må han jo si eller gjøre, som gjør at hun fortsetter. Han trenger da ikke gjøre seg til uvenn med henne? Bare si fra at det ikke er noen nytte i det hun gjør.. Og for Guds skyld; kan du ikke si til ham hvordan du føler om det hele? Du må kunne sette dine egne grenser du også. Når du sier at du har kontakt med dine ekser, så går jeg ut fra at du har såpass selvinnsikt at du ikke har kontakt med dem, vel vitende om at de vil ha deg tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå