Nemofish Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Skal på en liten weekendtur,- mannen, babyen og jeg! Lurer på gode steder å spise lunsj og middag, pluss hvor disse stedene ligger da, - er ikke så kjent i storbyen akkurat! Tar gjerne imot tips til ting å gjøre også, og steder og shoppe. Skal liksom bare ha en sånn læxe-weekend da, men moro å vite om litt annet enn karl johan! ) Blir glad for svar!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hei! Dere MÅÅÅ gå på Barcelona i Markveien på Grünerløkka, de serverer verdens beste tapas! På Grünerløkka er det mange kule butikker også.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Er koselig på Mecca også, å sitte ute og spise ved elva. Barnevennlig også. Ligger også på Grunerløkka, eller nær Jacob's Kirke, da. Mer info: www.mecca.no Ville unngått Karl Johan mest mulig...kjip/slitsom gate... Koselige butikker i Markveien på Grunerløkka også.
M by M Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Villa Paradisio på Grunerløkka. Ligger øverst på Olaf Ryes plass. Er trikkestopp rett ved i thorvald meyers gate. De ble kåret til oslos beste pizza i dagbladet tror jeg det var og jeg er helt enig. De har stellerom, barnestoler og lekerom til barna. Løkka har også mange spennende butikker og kan anbefale å kjøpe en kurv jordbær og italiensk is på deli de luca og sette dere litt i sofienbergparken og været er bra. Og gå en tur langs akerselva. Om dere går ned til elva ved siloen (spør om veien når dere er på løkka) og oppover mot thorshov, får dere en kjempefin spasertur! Bogstadveien har mange spennende butikker for shopping. God tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå