Gå til innhold

Ul i morgen og kjønnet blir.....? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel jeg suger på å tippe på dere, har vel enda ikke hatt rett en eneste gang så håper dere er bedre til dette enn meg. Men har jeg den uflaksen jeg er født med så vil den vel ikke vise hva den er *hrpf* :-)

Vel her er mine symptomer:

- Trøtt til og begynne med, men nå er det bare godt med middagslur.

- Brystverk frem til uke 11

- Ingen spesielle lyster eller aversjoner(ikke gått opp i vekt)

- Ringtest svinger frem og tilbake, men før den stopper så begynner den å gå i ring. (guttejente?)

- Magen ingen spesiell form(er litt vanskelig å se så tidlig 17+6)

- Og har heller ingen spesiell magefølelse, men siden jeg har jente fra før får jeg vel gutt hehe.

- Hjertelyd 140 hos lege men hjemme i dag med babywatcher hoppet det opp og ned mellom 140 - 170. Da spekulerte jeg gitt. whaaaath? :-)

Som dere leser har jeg absolutt ingen graviditetssymptomer så det er ikke lett å gjette på dette hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som meg i mitt første svangerskap, så derfor tipper eg du får en liten JENTE=)

Skrevet

Er det jeg ønsker meg da *hvisker* ;-) Må slenge på komentaren at samme hva det er så lenge det er frisk blablabla hehe. Men det gjør alle mødre det, men skriver jeg det ikke blir det bare pes her :-)

Skrevet

tror det blir gutt jeg. veldig like symtomer som meg.

Skrevet

Jeg tipper på GUTT=)

Hørtes likt ut som det jeg har opplevd hittil og jeg venter gutt!

Skrevet

140-170 i hjertesalg kan nok tyde på jente hvis man skal tro på ekspertene;)

Skrevet

tipper gutt :)

Skrevet

Vel jeg håper bare at jeg får se hva det blir jeg og at jeg ikke blir satt særlig tilbake. Skal ikke det egentlig for jeg har ligget foran på alle ul'ene jeg har vært på. Det skal bli spennede :-) Skal dit kl 12.30 så da blir jeg litt klokere....håper jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...