Gå til innhold

Sulten hele tiden+ halsbrann!!!1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 30, og sulten har meldt seg for fult..

Jeg tenker på mat hele tiden..

Jeg har ikke hatt plager hittil i svangerskapet, så jeg skal vel ikke klage, men gå sulten hele tiden er frustrerendes.

Itillegg har jeg halsbrann...

Jaja, noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jepp!!!! Kjenner igjen den der ja. I tillegg når en får den pokkers halsbrannen så kjennes en sulten ut også. Selv om det ikke er lenge siden en spiste. Jeg er 38+4 nå og er rimelig lei av denne tilstanden så nå håper jeg at lillejenta kommer snart. :)

Skrevet

var sånn i begynnelsen jeg.. våkne om natta og var bare såå sulten og halsbrann. men jeg begynnte å ta flytende gaviscon, og det hjalp meg ihvertfall. fåes kjøpt på apotek. og vips så ble sulten borte også.. :) tror halsbrannen fikk meg til å føle meg litt kvalm og dermed sulten.. er iallefall verdt et forsøk:)

lykke til:)

Skrevet

halsbrannen min er virkelig helt grusom om dagen... Er nå i uke 28 snart 29... Har ikke vært plaget med noe kvalme eller halsbrann tidligere i svangerskapet, men nå er det så ille at jeg må sitte stille i halvtime 3 kvarter etter middag. Hvis jeg prøver å gjøre noe tett innpå måltidet blir halsbrannen så ille at jeg tilslutt ikke klarer å holde på maten:( slitsomt, håper det ikke fortsetter sånn... men skal jo ikke klage, har ikke hatt en eneste plage på noe sett i løpet av 6-7 måneder:P så litt må jeg vell tåle;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...