Serial mom Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Long time,no see,men dere har kanskje ferie? Hvordan står det til med magene,blitt gode og runde eller holder dere "formen" enda? Har fått besøk av foreldre,og endelig har jeg fått ned bikkja! Blir stas å ha hund igjen,har savna det masse! Blir jo sliten for et godt ord om dagen,så det blir ikke lange turene,men men! Han trives uansett,pisser på alt av frukttrær og bærbusker her ihvertfall! Noe "sladder" hjemmefra? Åssen er det med Laila og tvillingene? KLEM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå