Gå til innhold

Flættfrid og 16nov.,er dere her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Long time,no see,men dere har kanskje ferie? Hvordan står det til med magene,blitt gode og runde eller holder dere "formen" enda?

 

 

Har fått besøk av foreldre,og endelig har jeg fått ned bikkja! Blir stas å ha hund igjen,har savna det masse! Blir jo sliten for et godt ord om dagen,så det blir ikke lange turene,men men! Han trives uansett,pisser på alt av frukttrær og bærbusker her ihvertfall!

 

Noe "sladder" hjemmefra? Åssen er det med Laila og tvillingene?

 

KLEM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...