Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hei! :-) Du hadde et tips som var verdt å prøve om man ønsket seg jente! Og det var at mannen skulle spare opp sæden leenge før vi hadde sex! Skal vi ha sex bare en gang da eller flere ganger? Og er det samme hvilken dag det er i forhold til EL dagen når vi da har sex ? Er veldig nyssjerrig på å prøve dette rådet! :-) Når det er sagt så er det velkommet uansett kjønn, men det hadde vært moro å prøvd det! :-) Og veninna mi hadde faktisk sex bare 1 eller 2 ganger den mnd. jentene hennes ble laget! Hun har nå ei på 1 mnd. og ei på snart 2 år! :-) Så hun er jo en bekreftelse på at det kan stemme! For slik var det når begge hennes jenter ble laget! Men hun vet ikke når eksakt EL var, bare at dei hadde svært lite sex! Håper du vil svare! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Dytter litt og håper du ser denne! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 tviler på at hun kommer til å svare... hun skrev jo at hun ville være anonym så hun slapp å være på jobb her inne.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 rådet hennes går jo bare ut på å ha sex en stund før eggløsning da i og med at jentecellene er mer levedyktige enn guttecellene. Og han kan jo da ha spart seg en stund på forhånd. Venter jente selv og hadde sex før eggløsning. Tror igrunn det er litt tilfeldig da, men fikk gutt forrige gang og hadde da sex på eggløsningsdagen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Jeg venter gutt nå. Vi hadde sex "døgnet rundt" da eggløsningstesten viste eggløsning.... Ønsker meg en av hvert, så da får vi prøve den andre varianten neste gang...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 unnskyld meg men er det liv om å gjøre hvilket kjønn det blir da?? tenk om ungen ikke er frisk.. det er viktigere.. dessuten, det blir det det blir.. kan ikke styre det selv.. naturens gang
Moder'n-2 Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Nå igjen? Hvorfor skal det alltid komme noen og klage over at enkelte ønsker seg et bestemt kjønn? Og det å påpeke at barnet kanskje ikke er frisk, hva i alle dager har DET med noe som helst å gjøre? Ingen ønsker seg et sykt barn. INGEN. Og såvidt jeg vet er det slett ingen sammenheng mellom det at barnet er sykt, og at man ønsker seg et bestemt kjønn, så hvorfor ikke bare slutte med den idiotiske sammenligningen der? Ja, noen ønsker seg ei jente. Ja, noen ønsker seg en gutt. Men de aller aller fleste vil bli glad i barnet uavhengig av hvilket kjønn det får. På samme måte som at man vil bli glad i barnet om det skulle være syk, selv om det er noe man ABSOLUTT ikke ønsker seg. Forøvrig er dette faktisk noe man til en viss grad kan styre selv. Selvsagt ikke 100%, det er mye vi ikke vet, men vi vet at generelt sett er jentesædceller langdistansesvømmere og mer utholden, mens guttesædceller er kortdistansesvømmere men ikke særlig utholden. Guttesædceller tåler varme dårligere enn jentesædceller, og så videre. Så, jo, man kan til en viss grad styre dette selv.
camilla_s Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Vi hadde sex 2 dager før el og venter gutt så dette stemmer overhodet ikke på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå