Ein T Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ei jente. hun var aktiv å bevega seg veldig,men ansiktet ville hun ikke vise. prøvte flere ganger å se,men ville bare se ned i bekkene på meg. men det er ikke d viktigste,d viktigste er at alt var bra,å d var d ååååå, er så gla
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 gratulerer! jeg og venter en liten prinsesse:o)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer så masse! =) Gleder meg til jeg får vite )
BEA-77 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Grattis, er det ikke fantastisk? Blir prinsesse her i gården også...
Athina' Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 ÅÅå så morsomt :-) I morgen er det min tur og jeg vilvilvil vite kjønn. Hvis det ikke går skal jeg be om en ny time til kjønnsbestemmelse . Hvordan gikk det med terminen din da?
Athina' Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Fadern jeg tippa gutt på deg!! Blir jaggu ikke noe bedre til denne tippinga altså, har ikke hatt en rett noen gang jeg *ler*
Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 så koselig...skal på ul den 16.august jeg..håper jeg får det samme svaret oxo..har så lyst på jente nå.. har gutt fra før;) meen bare det er et friskt barn så er jeg fornøyd;)
*Vetlis* Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Å så moro jeg tippet riktig igjen :-) Gratulerer så mye med tulle i maven :-) Har du tatt ring testen? Hva sa den i tilfelle?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer Jeg gleder meg til jeg skal på ul Hva er ring test?
Ein T Skrevet 1. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2007 tok ringtest å den sa jente... stemte på meg.. og termin ble flytta 5 dager tilbake. ny termin 30 des. så kan bli nyttårsbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå