Nordlyspar♥ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 På motell/campingen i går var det 3 italienske menn (30-35 år) som leide en hytte. Med hytta leide de sengklær (dyne/putetrekk og laken)... I dag når hytta skulle vasket etter at de var dratt, gjett hva....! De har skvisa madrassene inn i dynetrekkene, og brukt lakene mellom kroppen og dyna??? skjønne det den som kan...?
2. gutten har kommet Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ha ha da hadde jeg ledd godt! Men i sør-Europa bruker de som regel bare laken over seg fordi det er så varmt, evt sengeteppe/pledd over hvis det blir kjølig. Men en skulle da tro at de skjønte at dyna skulle inni dynetrekket! Det må jo ha vært litt av en jobb å få madrassene inni dynetrekka! Ha ha
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 At det går an! Æ flire!
Nordlyspar♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 ja jøss, hihi :0)... det værste var at den ene madrassen var 1.50 madrass... var et volsomt orkester for å få trekket av igjenn... madrassen lå jo i bue inni trekket, hehehe...
Nordlyspar♥ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Glemte å nevne at dyna lå oppå lakenet.... altså brykte de lakene som dynetrekk.... hihi
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg trur det der faktisk er italienske menn med HØY iQ jeg... hehe.. kunne jo ha liggi med madrassen over seg takk for en god latter - humre
Bdancer Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 haha!! De er jo ikke vant til dyner der nede...der er det jo så varmt at de bare bruker laken over seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå