Stella:O) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg fullammet jenten min til hun var 6 mnd. Hun har fått grøt i en mnd`s tid og det liker hun. Begynte med middag for ca en uke siden og hun fikk da Nestle sin grønnsakspurre i noen dager. Hun likte den godt. Har prøvd å gi henne et glass med Hipp Potetmos med Kalkun tror jeg det var, men hun begynte å brekke seg og ville ikke ha. I dag har vi prøvd Nestle med Lam og hun ville ikke ha og brekker seg. Hvorfor???? Flere som har det sånn/hadde det sånn ved introduksjon av middag? Har ikke prøvd å lage hjemmelaget, synes det er så enkelt med disse middagsglassene. Noen tips, erfaringer??
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Det er enkelt med middags glass ja, men mange av dem smaker jo IKKE godt... særlig de fra 4 mnd..fra 6 mnd glassene begynner smaken å bli bedre.. prøv å kok gulrot og mos.. ALLE ROTGRØNNSAKER ER FINE..hvis du skjærere i terninger før du koker dem går det fort også.. dessuten har du da smaksprøver i flere dager.. :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå