Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Endelig fant Marius ut at han var klar for verden, 4 dager på overtid! Våknet kl 3 natt til mandag med rier med 5 min mellomrom. Kom på klinikken kl 5, men ble litt skuffet da det ikke var antydning til modning en gang. Deretter gikk det slag i slag, og 3 timer senere kl 755 var han ute. Han var hele 4890 gram og 53 cm lang og 38 cm rundt hodet, en stor gutt med andre ord. Jeg er veldig fornøyd med meg selv, syns jeg beholdt roen med god hjelp av 2 fantastiske jordmødre. Det eneste jeg fikk av smertelindring var en akupunkturnål på toppen av hodet og massasje. Jeg revnet bare litt og trengte ikke mer enn 2 sting. Er glad jeg ikke visste på forhånd hvor stor han var, da hadde jeg nok nektet å føde! Jordmødrene sa etterpå at de visste det, men de ville vel ikke skremme meg. I ettertid sliter vi med ammingen, men vi får gi det noen dager til før vi evnt gir opp. Bekkenet verker også, ikke bare bare å få ut en så stor gutt. Da sier jeg takk for meg her på BIM, og ønsker dere andre lykke til videre med svangerskap og fødsel! Klem fra Lillian og Marius :-)
Nusse_83 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Koselig å høre at alt gikk greit Gratulerer så mye og kos dere videre sammen.
moklatt 9 dager til termin Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer så mye med prinsen.Lykke til videre.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer så mye!! Da ble det jo faktisk et fullmånebarn her, da! Kos dere MASSE videre!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 kos deg masse:=) og gratulerer sååå mye fra
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 gratulerer så kjempe mye! kos dere og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå