kimin Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ENDELI BEKREFTET............TOK EN QR NÅ MED ETTERMIDDAGS URIN...EN RØD STREK...NÅ ER DET INGEN TVIL........ JIPPI:) BLIR KANSJE LITT STRITT MED ET BARN PÅ1 ÅR.OG ET PÅ 3ÅR....MEN VI ER LYKKELIGE.SPIRA SATT I MIN 2 PP:)
lioness* Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer!! Har du skjønt tegninga før positiv test eller føles alt egentlig som vanlig?? Kos deg masse med graviditeten... jeg håper å joine deg snart!
Andrebolleiovnen Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer sååå mye! Og masse lykke til! HÅPER på å følge deg til Trinn 1 neste uke??!!!
april d. Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer Kimin!! Så hyggelig! Det går sikkert greit med to tette barn,- mye jobb men også mye glede! Stor klem,
kimin Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 tusen,tusen takk:) blir min 3..største er 3 år minste er 1 år:)
Minime? *10pp* Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer så masse!! Jeg tror det blir slitsomt, men også helt supert med tre så tette barn! Tenk så mye glede de får av hverandre:) Kos deg med spira!!
Lillegull og spiren Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utrolig heldig du er:) kos deg med den lille spiren og den voksende magen:) god sommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå