Gå til innhold

litt for langt å kompliset.. håper på hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d ikke et forum for de som er single og venter barn og fortsatt vil ha tilbake mannen som er faren.?? jeg er da altså havna i den litt kjipe uføra om jeg skal kalle d.. jeg har ei lita tulle på 3 mnd å er gravid på nytt.. pga mine problemer med å bli gravid er ikke abort et tema for meg.. men så stakk barnefaren av.. åssen får jeg han tilbake hos meg og barna?? han vil ha ungen å skal stille opp men han vil ikke ha meg.. det er så mye som skjer i livet mitt fortiden.. har en sønn på 2 år også fra et annet samboerforhold.. faren hans er skikkelig idiot og ødelegger alt for meg. pga han så ville ikke faren til jenta og neste mann ha meg. han er lei alle kranglingen.. skjønner han godt. men har fått gjort noe med andre barnefaren så han skal ikke få plage meg og ungen mere, men han vil ikke komme hjem igjenn?? noen som har noen råd til meg for å få han tilbake hos oss.. må nevne att sønn på 2 år ser heller på han andre som sin far enn sin egen far...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg. Du kan ikke ha det lett. Sender over en trøsteklem :) Vanskelig å si hva du kan gjøre, men vet du hvorfor han i det hele tatt dro? Hva var grunnen?

Skrevet

han sa han var lei krangling og oppi alt her så har jeg en liten fødsels depp... derfor jeg var litt sur til tider... men han gadd ikke å høre mere på meg sa han.. han var leiii.. :( takk for klemmen :) den trøsta litt :)

Skrevet

Vet du hvorfor du ofte er litt sinna da? Har du forsøkt å være blid og positiv? Ofte når man krangler så kan man havne i fella at det skjer vedlig ofte. Det er ikke bra. Er det noen som helst sjanse for at du kan få ham til å forstå at du vil være sammen han uten og krangle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...