Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har all verdens av gode grunner, makter ikke løfte dattra mi etter jobb pga av ryggsmerter og kynnere og jeg er alene med henne hele dagen lang når jeg ikke er på jobb...Sliter med intens hodepine og sover dårlig om natta. Er rett og slett utslitt... Likevel føles det som en stor nedtur å bli sykemeldt og jeg prøvde å si til legen at jeg bare trenger et par uker.. Men hun var ikke helt med på det, så det blir nok muligens lengere... Men veldig typisk dame-tankegang,da... Å få dårlig samvittighet selv om man rett og slett ikke kan jobbe lenger...(er sykepleier)
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 hei du da...de du skal tenke på nå, er deg selv og den lille du har i magen din... Mye bedre for dattera di og ha en mamma som orker litt mer også. Håper du får det bedre snart...føler med deg.. Klem fra meg
*snart mamma til 2* Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Akkurat sånn føler jeg det også. Er sykemld 50% pga bekkenløsning og jeg føler også dårlig samvittighet over å bli sykemld, men sjefen min har sagt til meg at jeg må tenke på meg selv og babyen og ingen andre. Så da må jeg bare omstille meg og gjøre det! det er jo det beste for meg også! (jobber som hjelpepleier)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå