Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har ei jente på to år som stadig kommer hjem med bitemerker. Liker ikke utviklingen og har gitt beskjed til barnehagen flere ganger. Barnehagen sier at de jobber med saken og tar situasjonene der og da. de vil ikke blæse opp problemet da det er slik småbarn gir beskjed til hverandre (uten verbalt språk). De sier at de tar seg av offeret og at den som biter må sitte litt for seg selv. Hva tenker dere om dette og har dere eventuelle prosedyrer?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg ville gitt beskjed til barnehagen om at dette ikke er godt nok. Har selv en tulle som har vært fæl til å klore, og i den verste perioden voktet jeg henne som en hauk, slik at jeg kunne avverge at de andre ungene ble skadet. Det gjelder å fotfølge biteren/kloreren, uten at han/hun opplever å få mere oppmerksomhet utav det. Jeg synes ikke din unge skal lide av at en annen unge har et biteproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå