Tpop Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Mannen min har tatt husvasken en dag i uka før, men han rekker det ikke lenger med oppussing og ferien er ferdig. Jeg får ikke tatt mye, bare tørka litt støv som jeg pusler med, så er jeg sliten etter det. Spurte derfor svigermor om hun kunne være så snill å hjelpe oss og vaske en dag i uka og det kunne hun:) Det er tredje uka hu gjør det nå og det er deilig:) Hun lakkerte det nye gulvet på to soverom også som vi har laget også Så da er det igjen et strøk til før det kan listes og flyttes inn på da er de to neste rommene som skal begynnes på Mine foreldre er med i oppusingen og har hjulpet og hjelper oss fortsatt da det er mye som er igjen. Kunne ikke spørre mamma om¨å vaske også....
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Kan du sende svigermor til oss og? =) Neida, har snille foreldre som hjelper til med oppussing, og mamma har spurt om vi trenger hjelp til husvask etter oppussinga (orker ikke å vaske støv ol nå som huset ser ut som en byggeplass uansett). Så har det egentlig ganske godt vi også....
strekkmerketrollet Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 så heldig du er da Hun er hjertlig velkommen hit!! Har ingen til å hjelpe meg med sånnt jeg så her ser det ut deretter! hahahahaha
lilleappelsin Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Har vanligvis vaskehjelp hver 14 dag, men hun er på 2 mnd ferie, og kommer ikke hjem før etter jeg har født, og oppussing av kjøkken og barnerom har medført utrolige mengder støv og dritt i hele huset. Med dyr og unger som flyr rundt her i tillegg så er kaoset komplett!! Jeg sliter med bekkenløsning, og jeg blir sliten av ingenting, så jeg er helt ubrukelig. Men min kjære kjære snille mamma har kommet jevnlig og hatt opprydning her, støvsugd og kjeftet litt for at vi roter så fælt...På lørdag reiser vi på ferie på hytta, og for alt jeg vet kommer baby mens vi er bortreist, så hun har tilbudt seg å komme på fredag og vaske rundt hvis vi rydder og gjør oss ferdige med det siste som gjenstår. Og da kan baby komme når han vil, for da kan vi komme hjem til nyvasket, ferdig oppusset hus!! Gleder meg!! Hva skulle vi gjort uten mødre og svigermødre?? Håper jeg blir sånn mot mine barn og svigerbarn!!
Tpop Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Ja det er deilig og få nyvasket hus når man ikke orker å gjøre det selv eller man ikke rett og slett har hatt tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå