Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har bestemt dere for hvilket navn dere skal bruke? Vi skal ha ei jente og det blir nok Nicole, pappaen er fransk og begge liker navnet, men nå pønsker jeg på et mellomnavn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på guttenavn, men blir det en jente så heter hun Melina :)

Skrevet

Vi har tenkt leeeenge:)

Vi vet at vi får jente og har lyst til å kalle opp etter begge betsemødrene til jenta vår og da blir det Aida Marie..men har lyst til å treffe babyen vår før vi bestemmer oss helt.

Skrevet

Liva Bethina på lille tulla vår=)

Skrevet

Den lille prinsen vår skal hete Noah :o)

Skrevet

Tuppa her blir å hete Nora Elise :-)

Skrevet

da vi fant ut at jeg var gravid, hadde vi akkurat kjøpt den nye cd'n til DDE. der synger de om Ingrid Emilie, og dette navnet forelsket vi oss helt i. men jeg synes emilie er finere enn ingrid, derfor blir navnet bare emilie. (fant ut at mange rundt oss med to navn, bare bruker det første navnet)

Skrevet

Jeg har bestemt meg for Lucas foreløbig... Men det kan jo endre seg :)

Om det blir jente har vi ganske mange forskjellige navn i tankene :)

Skrevet

Vi vet ikke enda om det blir pjokk eller frøken, men hvis det blir jente blir det Matilde, blir det gutt blir det Mathias etter bestefar. Men som en over her sa; 100% sikker er vi nok ikke før vi har møtt den lille orntli´. Har "reservenavn"og - hvis vi ser at de over ikke passer.. Da blir det antagelig Hannah Marie eller Johannes..

Skrevet

Blir det jente så blir det Millanne (etter mormoren min) eller Mathilde.

Blir det gutt så står det mellom Adrian eller Odin.

Men kommer ikke til å bestemme oss før vi ser babyen:)

Skrevet

Etter en del krangling kom vi frem til navn vi begge liker;) Emma hvis det blir jente og Tobias hvis det blir gutt;=).

Skrevet

Vi vet ikke kjønn, men har bestemt oss for Mathilde hvis det til jente. Guttenavn vet vi ikke helt enda.

Skrevet

Ser at Mathilde er nokså populært blant dere:) Fint navn da :) Synes det var mange fine navn jeg. Det blir spennende, jeg hadde tenkt Nicole eller Victoria men etter UL av en eller annen grunn følte jeg at victoria ikke passet hehe. Men vi får jo se når vi får se henne:) Lykke til alle sammen med navnevalgene

Skrevet

vi har tenkt noah hvis det er gutt og mina hvis det er jente :) har en liten Leon fra før :)

Skrevet

Vi skal få en gutt vi da, og han skal nok hete Sean. men kan hende det blir et annet navn, vi er litt usikre enda.

Skulle vi fått en jente hadde det blitt Niqole eller Yasmin.. de er så nusse jente navn. Strider jo i mot våre etternavn da de er urnorske, men det hadde bare fått være.. hehe

Skrevet

Celina skal prinsessa mi hete:D

Skrevet

Synes Celina er så fint, kunne tenkt meg d selv men sambo er litt uenig, men d er flott:)

Skrevet

pogi *med Lille Frø i magen* : Har ikke sett at noen skriver Niqole med q , men her blir det jo Nicole på oss, uttales nok likt. Men er dere amerikanske eller bare fana v disse navnene, synes amerikanske navn er flotte selv da:)

Skrevet

blir d gutt skal han hete Noah å blir d ei jente så skal hun hete Leah

Skrevet

hehe simonette ville eg kalt min viss eg hadde fått en jente men simone er og fint. får gutt så dette blir Tor Bjørn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...