Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har vert en laaang dag idag allerede, og klokka er bare såvidt passert halv 4.. Sto opp kvart på 5, motvillig. Måtte kjøre sambo til flyplassen i Stavanger. Blir aldri vant med at han reiser på jobb, synes det er like kjedlig hver eneste gang. Kom hjem til leiligheten igjen i halv 11 tiden, og med tette bihuler og krampeaktige ben la jeg meg på sofaen og følte meg som den mest ensomme i hele verden, begynner beibisen min med en skikkelig kamp der inne. Første gangen jeg kjenner den skikkelig hardt. Den sparket og bokset i ca 10 minutter, noe som fikk en sliten mamma til å bli meeeeget sjarmert Litt usaklig innlegg, men klarte ikke dy meg
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Åh... Ville vel trøste mamma´n sin litt da, og vise deg at du ikke var helt ensom.
Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Ja'a.. snille beibisen Kan få holda meg me selskap dei 14 dagane sambo e på jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå