Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 hva gjør man egentlig hos legen på seks ukers kontroll? jeg sydde bare ett pyntesting og det er grodd fint, legen må dra langt ut på landet om han tror jeg går med på underlivssjekk så det skal jeg ikke ha.. hva mere annet enn å snakke om prevensjon gjør man da hos legen? tenkte at den timen er ikke spesielt nødvendig så vet ikke om jeg tar meg bryet med å bestille time...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Viktigeste er vel å sjekke at livmoren har trukket seg fint tilbake og om du plages med noe annet som du vil ha lege hjelp til.
PopUp Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg syntes iallefall timen var totalt unødvendig... Der satt jeg halvannen time før jeg kom inn til legen også spurte han bare om hva jeg hadde tenkt på av prevensjon også skrev han ut resept på hormonspiral... That`s it... Jo, også målte han blodtrykket da det var litt høyt på slutten av sv.skapet...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 ok, jeg vet jeg må sjekke blodprosenten men trenger ikke inn til lege for det, det gjør disse damene på laben vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå