Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 hva gjør man egentlig hos legen på seks ukers kontroll? jeg sydde bare ett pyntesting og det er grodd fint, legen må dra langt ut på landet om han tror jeg går med på underlivssjekk så det skal jeg ikke ha.. hva mere annet enn å snakke om prevensjon gjør man da hos legen? tenkte at den timen er ikke spesielt nødvendig så vet ikke om jeg tar meg bryet med å bestille time...
sveis Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Underlivssjekken er vel ikke hovedsaklig for å sjekke stinga. Det sjekkes at livmora har trekt seg sammen som normalt og at det ikke er igjen rester av morkaka og slikt. Og så måles blodtrykket og slike ting.
hit og dit Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Eg gjorde ikkje så mykje anna enn å fortelle at alt var bra med mor og barn og avgjere kva prevansjon eg ville ha. Han spurte om eg ville at han skulle sjekke livmora, men eg takka nei. Så sjekka han keisersnittarret og det var det. Egentlig ein unødvendig sjekk for min del, men det er jo greit med ein rutine på slikt etter ein fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå