Gå til innhold

Flere som skal ha ks i august?


ana baroma

Anbefalte innlegg

15. august kommer nurket, nesten helt sikkert:))

Det passer jo helt fint egentlig....

Flere med ks her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja:) På mandag kommer jenta mi:) &aug ble det, om hun ikke kommer før da:P

 

Lykke lykke til med ditt KS:)

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme til deg:) Om du orker kan du jo fortelle hvordan det gikk! Alltid spennende å høre...

Skal sende en tanke til deg på mandag!!

Klem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal ha KS nå på mandag.. Er kjempespent!! Skal på sånn forberedende samtale på fredag. Ser fram til å få vite litt detaljert, selv om jeg (selvfølgelig...) har lest masse, bl.a på Keisersnitt debatten her :o)

 

Nå kniper jeg bare beina sammen og krysser fingre for at nurket ikke vil ut før :o)

 

Masse lykke til!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til du også:)) Er jammen ikke lenge til nurkene er ute, gitt!! Akkurat nå gleder jeg meg til å få magen for meg selv igjen... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Jeg eller vi skal ha ks den 13.august og d går skremmende fort ned mot den dagen :o) jeg skal ha i Bergen, noen andre som skal ha rundt da å?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du har virkelig måttet kjempe for ks:) Så rart så forskjellig utgangspunkt man har... Jeg ville jo helst ikke ha det, men måtte:/ Skulle ønske det gikk an å bytte, hehe.

Lykke til uansett, Simelisa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ks her den 20aug etter å ha fått påvist trangt bekken etter haste ks for 3 år siden. Glad det blir ks så slipper vi samme stresset en gang til.

 

Lykketil alle sammen skriv gjerne når dere er ferdige så man får høre hvordan det har gått...

 

Nå teller vi dager 14dager igjen......

 

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal også ha KS 15-08-07, planlagt denne gangen. Men jeg gruer masse for jeg hadde hastesnitt forrigegang, og har mange tanker rundt opplevelsen av dette. Hadde egentlig 'planlagt' en drømmefødsel der jeg fikk være med å hjelpe bebi'n ut. men men...går vel bra dette også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir ks for flere av oss i augustklubben da! Jeg skal ha den 15, i likhet med flere her...Håper vi får høre fra hverandre etterpå her da. Spennende å se hvordan andre opplever ting som en selv også skal i gjennom... Jeg er fryktelig spent selv i hvert fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...