Happy H Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 eg skal holde tale til manne min. men ikkje til gjestene
♥Snulder Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg skal holde tale til mannen ja!! Vi skal holde velkomsttalen sammen, og nevner litt slik takk i hytt og gevær der tenker jeg....
snuske♥2 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 jeg skal ikke holde noen tale, og heldivis er det ikke forventet i bryllup heller! greit å være brud da siden jeg hater å snakke i store forsamlinger!!
okho Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg har lyst å holde tale, men vet ikke sikkert ennå... Er så dårlig på å formulere meg! Å så vet jeg ikke hva jeg skal si! Holder nok sikkert en liten en uansett da! Hva skal dere ta med i talen? Og hvor lang, sånn omtrent?
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Nei jeg skal ikke holde tale verken til mannen eller gjestene våre.. tror ikke mannan min skal holde tale heller, for han har helt skrekken å snakke i store forsamlinger akkurat som jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå