Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Fikk et uventet svar på urinprøven i går på kontrollen, jeg fikk hele 4+ på leukocytter og ut fra den informasjonen jeg har her så ser det ut som urinveisinfeksjon? Det som er "problemet" er at jeg ikke har noen utslag på nitritt eller blod som en gjerne har når det er urinveisinfeksjon, så da ble jeg litt usikker..... Noen som har hatt noe lignende eller vet noe mer om hva det kan være?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk 3+ på leuko uten at d var UVI...Nyrene jukser gjerne litt når en er gravid og slipper forbi ting som ikke vanligvis slipper forbi...
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Har hatt +3 og +2 på leukocytter uten at jeg har noen tegn på uvi, de har sendt inn til dyrkning etter dyrkning uten at det har vært bakterier der... Så nå har de tatt en urindyrk for å se om det kan være gbs (streptokokk Har ikke fått svar på den enda, men håper den ikke er positiv!
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Takk for svar til dere begge, ser ut som det var falsk 'alarm' det var slettes ingen oppvekst av bakterier så jeg trenger nok ikke å bekymre meg...... *puh* vet ikke hva jeg skulle gjort uten å bekymre meg for alt mulig jeg....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå